Παράταση στην υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Νεα ημερομηνία έναρξης 2/11/2026.
Στον οδηγό που ακολουθεί, βρείτε το επίσημο χρονοδιάγραμμα της ΑΑΔΕ για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και τους μόνους αποδεκτούς τρόπους έκδοσης παραστατικών.
Από την 1η Οκτωβρίου 2026, όλες οι επιχειρήσεις οφείλουν να εναρμονιστούν με τα νέα δεδομένα για τις B2B και B2G συναλλαγές τους. Για τον σκοπό αυτό, η ΑΑΔΕ ορίζει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο ημερομηνιών:
- 2 Νοεμβρίου 2026: Ξεκινά η αποκλειστική ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών.
- 2 Νοεμβρίου 2026 – 31 Ιανουαρίου 2027: Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν παράλληλα τους παλιούς τρόπους έκδοσης (π.χ. ERP χωρίς πάροχο) μόνο εφόσον υποβάλουν εμπρόθεσμη δήλωση έναρξης στις 02/11/2026.
- 1 Φεβρουαρίου 2027: Πλήρης συμμόρφωση των επιχειρήσεων στην ηλεκτρονική τιμολόγηση
Οι 2 Μόνοι Αποδεκτοί Τρόποι Έκδοσης Ηλεκτρονικών Τιμολογίων
1. Δωρεάν Εφαρμογή timologio / myDATAapp (ΑΑΔΕ)
- Η διαδικασία: Η επιχείρηση έχει πρόσβαση μέσω υπολογιστή (timologio.aade.gr) ή εναλλακτικά μέσω κινητού (myDATAapp).
- SOS Σημείωση: Η επιχείρησή υποβάλει τη «Δήλωση Έναρξης Ηλεκτρονικής Έκδοσης» στο myAADE. Μάλιστα, η ΑΑΔΕ θέτει αυστηρή προθεσμία 10 ημερών από την έναρξη χρήσης της εφαρμογής.
2. Αδειοδοτημένος Πάροχος
- Το κόστος: μηνιαία ή ετήσια συνδρομή στον ιδιωτικό πάροχο.
- Η διαδικασία: Η επιχείρηση υπογράφει σύμβαση με μια πιστοποιημένη εταιρεία (Πάροχος). Στη συνέχεια, ο Πάροχος αναλαμβάνει την υποβολή της δήλωσης έναρξης στην ΑΑΔΕ (10 ημέρες από έναρξη σύμβασης) και ακολουθεί αποδοχή (εντός 10ημερων από την δήλωση του παρόχου).
- Το πλεονέκτημα: Συνδέεται άμεσα το σύστημά σας με ERP και POS, η επιχείρηση λαμβάνει εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη.


